Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința familiilor și persoanelor singure îndreptățite să solicite ajutorul pentru încălzirea locuinței că preluarea cererilor și declarațiilor pe propria răspundere, precum și a documentelor doveditoare se face pe toată perioada sezonului rece 2021-2022.
Totodată, solicitările pentru acordarea suplimentului de energie sunt preluate de către DAS Deva pe tot parcursul anului.
DE REȚINUT! Persoanele care solicită acordarea ajutorului de încălzire și a suplimentului pentru energie până în data de 20 decembrie 2021 (inclusiv) vor beneficia de subvențiile de la stat începând cu luna decembrie 2021.
Cererile depuse după data de 20 decembrie 2021 vor fi evaluate și soluționate începând cu luna ianuarie 2022.
ACTELE NECESARE pentru obținerea ajutorului de încălzire și a suplimentului pentru energie, VALOAREA subvențiilor și lista BUNURILOR care conduc la excluderea acordării acestora pot fi consultate pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Direcția de Asistență Socială, de unde pot fi descărcate și formularele necesare.
Cererile și declarațiile pe propria răspundere, însoțite cu documentele doveditoare:
– se DEPUN la sediul Direcției de Asistență Socială Deva, după următorul program: luni – joi, între orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00 sau vineri, între orele 8:00-11:00, cu respectarea măsurilor prevăzute de lege pentru prevenirea răspândirii COVID-19
– se TRANSMIT online, pe adresa: dasdeva@primariadeva.ro, sau prin poștă/curier, pe adresa: Direcția de Asistență Socială Deva, Str. I.L. Caragiale, nr. 4, județul Hunedoara
Persoanele care ÎNTÂMPINĂ DIFICULTĂȚI la completarea cererilor pot solicita sprijinul Direcției de Asistență Socială Deva, la numerele de telefon 0723.230.106, 0755.878.814 sau 0254. 218.030 / Tasta 1, de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
Direcția de Asistență Socială Deva